Зміст |
Автори:
Дірк Цверенц, Аспірант, Університет Капошвар, Угорщина; Німецька фірма по виробництву опалубних конструкцій «Doka GmbH», Німеччина
Сторінки: 54-62
DOI: http://doi.org/10.21272/sec.3(2).54-62.2019
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Ця стаття узагальнює поточні політичні дискусії та доповіді про ксенофобські демонстрації та расистські заворушення у саксонському місті Хемніц (Саксонія, Східна Німеччина) та порівнює з функціонуванням всесвітньо відомого бренда виробника люксових годинників. Середня за розмірами компанія NOMUS є виробником люксових годинників та займається продажем своєї брендової продукції в багатьох містах світу через дилерську мережу дочірніх компаній, що знаходяться у США, Канаді, Кубі, Аргентині, ОАЕ, Індії, Китаї, Японії, Австралії та Європі. Основною метою дослідження є вивчення та представлення регіональних наслідків расизму в центрально-німецькому місті на національному рівні Німеччини та оцінка глобальних економічних наслідків для розташування Німеччини в цілому, а також для першокласного виробника дорогих годинників, зокрема. Крім цього, у межах дослідження проведено емпіричний аналіз контрзаходів, прийнятих в компанії NOMUS, і теоретичне підтвердження їхнього перенесення на подібні комплекси. Для опису цінності бренду автор дослідження використовував наукову літературу; задля систематизації поточного висвітлення у засобах масовох інформації було застосовано щоденну пресу, оскільки існують незаперечні ознаки того, що преса у бізнесі для споживача (Business-To-Consumer (B2C) має значний вплив на уподобання кінцевих споживачів при виборі люксових годинників. Кількісний збір даних про клієнтів відсутній, а експертне інтерв’ю використовується як методичний інструментарій для збору інформації від власників та керуючих директорів компанії NOMUS. У результаті проведеного дослідження стало можливим розробити програму щодо протидії прояву расизму на місцевому рівні. Стаття не повинна вважатися явною політичною класифікацією поточних демонстрацій. У статті розглядається вплив регіональних медіа-подій на розвиток бізнесу компанії NOMUS на міжнародному ринку. Результати дослідження можуть бути корисними для власників корпоративного сектору, а також державних та громадських організацій.
Ключові слова: цінність бренду, расистські заворушення в Саксонії, NOMUS-Гласхютте, виробники годинників у преміум-сегменті, навчання працівників боротьбі з расизмом, світовий ринок високоякісних годинників, регіональна економіка.
Класифікація JEL: A20, D40, M14, M51.
Цитувати як: Zwerenz, D. (2019). Racism In Germany And The Global Consequences For Premium Brands. SocioEconomic Challenges, 3(2), 54-62. http://doi.org/10.21272/sec.3(2).54-62.2019.
Список використаних джерел
- Balbontìn, R. (2017). conceptos. TR Tiempo de Relojes, (November), 57.
- Bassi, A. (2018). Design in Movimento. Revolution Italia, (June), 210-211.
- Baurmann, J.G. (2018). Counterclockwise. Time, 1(September), 25.
- Berndt, R., Altobelli, C. F., & Sander, M. (2018). International communication management. In International Marketing Management (pp. 365-426). https://doi.org/10.1007/978-3-662-46787-9
- Bradley, J., Morgenroth, E., & Untiedt, G. (2011). Analysis of the macroeconomic impact of the CSF on the economy of East Germany : research project supported under EU contract Development of a model for assessing the macroeconomic impacts of structural funds in East Germany. EconPapers, 2–3. Retrieved from https://econpapers.repec.org/RePEc:ces:ifodrs:30
- Brandmeyer, M. (2016). Success pattern of the Dresden brand. Retrieved from https://mediaserver.dresden.de/categories.php?cat_id=631
- Buck, C. L. (2018). Life in the fast lane. ELife, 7(June), 40. https://doi.org/10.7554/eLife.35029
- Callon, M., Méadel, C., & Rabeharisoa, V. (2002). The economy of qualities. Economy and Society, 31, 194–217. https://doi.org/10.1080/03085140220123126
- Develi, M. (2017). Internationales Marketing. In Marketingmanagement. https://doi.org/10.1007/978-3-658-13656-7_20
- Ewing, J. (2017). ‘Our watches don’t beep’. The New York Times, p. 2.
- Foster, R. J. (2007). The work of the new economy: Consumers, Brands, and Value Creation. CULTURAL ANTHROPOLOGY, 22(4), 707–731. https://doi.org/10.1525/can.2007.22.4.707.CULTURAL
- Franke, J.-D. (2015). So far best times for watch manufacturer Nomos. Free Press, (December), 1.
- Glashütte : Key figures and ranking in the SME ranking. (2018). In The German Economy.
- Hallmann, G. (2017). From Glashütte via Berlin to New YorkFrom the Ore Mountains to the whole world ” More Marathon than Muckibude “” More Marathon than Muckibude “” More Marathon than Muckibude “” More Marathon than Muckibude “” More Marathon than Muckibude “. Berliner Morgenpost, pp. 1-10.
- Huang, Y., & Huddleston, P. (2009). Retailer premium own-brands : Retailer creating customer loyalty through own-brand products advantage. International Journal of Retail & Distribution Management, 37(11), 975–992. https://doi.org/10.1108/09590550910999389
- Janning backfish, N. (2018). Deterministic environmental factors for competence and qualification requirements of logistics companies. In Competence and Qualification Requirements in Logistics (pp. 139-273). Springer Nature.
- Smart guy, J. (2011). Growth and employment in Dresden – Why is Dresden growing more slowly than the rest of Saxony? Publications by Researchers Of The Ifo Institute – Leibniz Institute For Economic Research At The University Of Munich Ifo Dresden Reports, Ifo Institute – Leibniz Institute For Economic Research At The University Of Munich, 10th Retrieved from http://hdl.handle.net/10419/169968
- King, V. (2017a). Communication. In Basics of luxury and premium brand management (pp. 79-95). https://doi.org/10.1007/978-3-658-10746-8
- King, V. (2017b). Distribution and sales promotion. In Fundamentals of Luxury and Premium Brand Management (pp. 67-78). https://doi.org/10.1007/978-3-658-10746-8
- Latour, B. (1987). Reassembling the Social (p. 311). p. 311. Oxford.
- Märk, S., & Situm, M. (2018). A business opportunity – an entrepreneur – a country and then the world. In family businesses and their stakeholders (pp. 207-235). Springer Trade Media Wiesbaden.
- Mathews-Lefebvre, C., & Dubois, P.-L. (2011). Case study Retail branding as a value creation process : managerial and research priorities. Thought Leaders International Conference in Brand Management Conference, 30. Lugano.
- Mitcham, C. (2006). Book Reviews. Science Studies, 19, 93–95.
- Persson, N. (2010). Industrial Marketing Management An exploratory investigation of the elements of B2B brand image and its relationship to price premium. Industrial Marketuing Management, 39, 1269–1277. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2010.02.024
- Editorial network. (2017). Nomos Glashütte presents a dream balance. Dresden Latest News.
- Reich, M. (1981). The Economics of Racism. In A Political-Economic Analysis (pp. 1–6).
- Shteyngart, G. (2017). Time Out. Black Enterprise, 37(March), 74. Retrieved from http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&AN=22902844&site=ehost-live
- Thieme, M. W. P. D. (2017). Further development of the luxury brand in digital times. Brand, e-journal, (April), 72-78. https://doi.org/10.1007/978-3-658-11090-1
- Thompson, C. E., & Neville, H. A. (1999). Racism, Mental Health, and Mental Health Practice. The Counseling Psychologist, 27, 155–223. https://doi.org/10.1177/0011000099272001
- Will, R. (2018). Clear message. The mirror, 2(September), 70-71.
|