Зміст |
Автори:
Ю Сінг Онг, Доктор, професор, Вища школа ELM,Університет HELP, Малайзія
Сторінки: 88-98
DOI: http://doi.org/10.21272/bel.3(3).88-98.2019
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У даній статті проводиться аналіз Grace-Based підходу до управління робочою силою покоління А в епоху цифровізації, в основі якого є поєднання принципів гуманізму, етики, розширення прав і можливостей учасників, підвищення рівня довіри до партнера. На основі проведеного аналізу автором виокремлено три теоретичних об’єкти управління: організаційний менеджмент, релігійний та філософський гібрідізм для концептуалізації моделі лідерства, яка базується на врахуванні наслідків погіршення етичної ділової поведінки, що призводить до шахрайства, корупції та втрати цілісності. Об’єктом дослідження є гуманістичний аспект функціонування організацій з точки зору усталених філософій і релігій, таких як І цзін, конфуціанство, буддизм, іслам та індуїзм. Методологічною основою проведеного дослідження є поєднання теологічного, філософського, психологічного та управлінського аспектів. В рамках дослідження використовуються як інтерпретаційний феноменологічний, так і герменевтичний підходи до інтерпретації та розуміння божественних і класичних текстів І-цзін, конфуціанських Аналектів, Сутр, Корану та Бхагавад-гіти. Головною гіпотезою роботи є припущення про те, що підвищення якості дослідження в контексті управління і лідерства може бути забезпечене за допомогою комплексного поєднання основ феноменології та герменевтики. Практична цінність проведеного дослідження полягає в формуванні теоретичного підґрунтя для забезпечення гуманістичного лідерства в умовах розвитку цифрових технологій. За результатами дослідження зроблено висновок про те, що вирішальним фактором успіху організації в цифрову епоху слугує її здатність розвивати свою корпоративну культуру, з метою не лише використання переваг нових технологій, а й застосування принципів гуманізму на робочому місці.
Ключові слова: покоління А, лідерство засноване на благодаті, І-цзін, іслам, конфуціанство, буддизм, індуїзм, феноменологія, герменевтика, Grace-Based підхід.
Класифікація JEL: M100, B00, Z10, Z12.
Цитувати як: Yu, S.O. (2019). A Grace-Based Leadership Approach to Managing Gen A in the Digital Age. Business Ethics and Leadership, 3(3), 88-98. http://doi.org/10.21272/bel.3(3).88-98.2019.
Список використаних джерел
- Aabed, A. I. (2006). Study of Islamic Leadership Theory and Practice in K-12 Islamic School in Michigan. (Doctoral dissertation, Brigham Young University, USA). Retrieved from: http://scholarsarchive.byu.edu/etd/408/.
- Alvarez, J.L. & Svejenova, S. (2005). Sharing executive power: Roles and relationships at the top. Cambridge: Cambridge University Press.
- Barile, S., and Polese, F. (2010). Linking the viable system and manyto-many network approaches to service-dominant logic and service science. International Journal of Quality and Service Science, 2(1), 23-42.
- Bartlett, C. A. and Ghoshal, S. (1994). Changing the Role of Top Management: From Strategy to Purpose. Harvard Business Review 72(3), 79-88.
- Bontekoe, R. (1996). Dimensions of the hermeneutic circle. Atlantic Highlands, NJ: Humanities Press.
- Dilthey, W. (1988). Introduction to the human science: An attempt to lay a foundation for the study of society and history (R. J. Betzanos, Trans.). Detroit, MI: Wayne State University Press.
- Elliott, R. (1995). Therapy process research and clinical practice: Practical strategies. In M. Aveline & D. A. Shapiro (Eds), Research foundations for psychotherapy practice, pp. 49-72. Chichester: Wiley.
- Fournier, S., Avery, J. (2011). Uninvited brand. Business Horizons, 54, 193-207.
- Gadamer, H.G. (1996). Truth and method (2nd rev. ed., Joel Weinsheimer & Donald Marshall, Trans.). New York: Continuum.
- Golinelli, G.M., Pastore, A., Gatti, M., Massaroni, E., Vagnani, G. (2002). The firm as a viable system: managing inter-organisational relationships. Sinergie, 58, 65-98.
- Hurley, M. (1972). Ethical Problems of the Association Executive, in Study Guide for Institutes of Organizational Management, Chamber of Commerce of the United States, Washington, DC, 2.
- Huta, V., & Waterman, A. S. (2014). Eudaimonia and its distinction from hedonia: Developing a classification and terminology for understanding conceptual and operational definitions. Journal of Happiness Studies, 15, 1425-1456.
- Khong, K. W., Onyemeh, N. C., & Chong, A. Y. L. (2013). BSEM estimation of network effect and customer orientation empowerment on trust in social media and network environment. Expert Systems with Applications, 40(12), 4858-4870.
- Leininger, M. M. (1994). Evaluation criteria and critique of qualitative research studies. In J. Morse (Ed.), Critical issues in qualitative research methods (pp. 163-188). Thousand Oaks, CA: Sage.
- Lester, S. (1999). An introduction to phenomenological research. Taunton UK, Stan Lester Developments. Retrieved from: http://www.sld.demon.co.uk/resmethy.pdf.
- Luthra, A., and Dahiya, R. (2015). Effective Leadership is all about communicating effectively: Connecting Leadership and Communication. International Journal of Management and Business Studies, 5(3), 43-48.
- Moran, D. (2000). Introduction to phenomenology. Routledge, London.
- Moustakas, C. (1994). Phenomenological research methods. Thousand Oaks: Sage Publications.
- Paterson, M. and Higgs, J. (2005). Using hermeneutics as a qualitative research approach in professional practice. The Quality Report, 10(2), 339-357.
- Peters, L. and Manz, C. (2007). Identifying antecedents of virtual team collaboration. Team Performance Management, 13(3/4), 117-129. Available at: https://doi.org/10.1108/13527590710759865.
- Poell, R. F., Tijmensen, E. C. M. & Van der Krogt, F. J. (1997). Can learning projects contribute to develop a learning organisation? Lifelong Learning in Europe, 2(2), 67-75.
- Schleiermacher, F. (1977). Hermeneutics: The handwritten manuscripts (J. Drake & J. Forstman, Trans.). Missoula, MT: Scholars Press.
- Senge, P.M. (2006). The fifth discipline: The art and practice of the learning organization. Toronto.: Doubleday.
- Smith, J.A. (2004). Reflecting on the development of interpretative phenomenological analysis and its contribution to qualitative research in psychology. Qualitative Research in Psychology, 1(1), 39-54.
- Wigglesworth, Cindy (2012). The twenty-one skills of spiritual intelligence. New York, NY: Selectbooks.
- Yu, S.O. (2019). Humanising Gen A Leadership: Inspiration from I Ching. Freemantle, WA: Fontaine.
|