Зміст |
Автори:
Мд. Мортуза Ахмед, Викладач кафедри математики, Американський міжнародний університет – Бангладеш
Захір Райхан Салім, Старший викладач, Коледж бізнес-адміністрування, Міжнародний університет ділового сільського господарства та технологій, Бангладеш
Сторінки: 99-106
DOI: http://doi.org/10.21272/bel.3(3).99-106.2019
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
В умовах цифровізації економіки, прискорення темпів розвитку інформаційних технологій, автоматизації виробничих процесів Інтернет-технології слугують одним із найбільш потужних та дієвих інструментів успішного ведення бізнесу. Активне запровадження комунікаційних, інформаційних та інших сервісів, формують передумови до переходу від традиційних способів функціонування переважної більшості сфер розвитку суспільства до інноваційних, в основі яких лежить активне застосування інформаційних технологій. Однією із сфер, яка зазнає трансформацій під впливом розвитку цифрової економіки, є академічна. Саме використання Інтернету в навчальних цілях розглядається як запорука полегшення процесу навчання, формування загальних та спеціальних компетентностей випускника, його здатності до самодисципліни, відповідальності, самостійності та лідерства. Основною метою проведеного дослідження є аналіз ролі Інтернет-технологій в формуванні лідерських якостей молоді, дослідження зв’язку між рівнем академічної успішності студента та наявністю в нього лідерських якостей. Аналіз літературних джерел та підходів до вирішення питання формування лідерських якостей серед молодого покоління свідчить про значну актуальність проблем підвищення успішності студентів державних та приватних університетів Бангладеш через призму розвитку їх лідерських якостей. Основною гіпотезою роботи є наявність зв’язку між рівнем академічних досягнень студента та наявністю в нього лідерських якостей. Об’єктом дослідження є студенти вищих навчальних закладів Бангладеш. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали методи аналізу та синтезу даних, регресійний метод, тест хі-квадрат Пірсона, методи якісного та кількісного аналізу. Обсяг вибірки складав 609 студентів кількох факультетів Міжнародного університету ділового сільського господарства та технологій та Приватного університету в місті Дакка. У статті представлені результати емпіричного аналізу, які засвідчили, що такі змінні як вік, зайнятість, використання інтернету з метою перегляду фільмів та/або прослуховування музики, тривалість щоденного використання інтернету з метою навчання істотно впливають на рівень успішності студентів. Дослідження емпірично підтверджує і теоретично доводить, що наявність лідерських якостей є одним із ключових детермінант успішності студента, його здатності швидко засвоювати нові знання та навички. Обгрунтовано наявність суттєвого впливу лідерства на рівень працевлаштування випускників та успішність їх кар’єрного зростання. Результати дослідження можуть бути корисними для студентів, викладачів та керівників вищих навчальних закладів, оскільки дозволяють визначити найбільш впливові фактори, що визначають успішність студентів та розробити комплекс заходів по підвищенню її рівня.
Ключові слова: лідерство, успішність, сукупний середній бал, інтернет, тест хі-квадрат, аналіз логістичної регресії, соціальні мережі.
Класифікація JEL: I2, I29, A22.
Цитувати як: Ahmmed, Md.M., Salim, Z.R. (2019). The Impact of Internet on the Youth Leadership. Business Ethics and Leadership, 3(3), 99-106. http://doi.org/10.21272/bel.3(3).99-106.2019.
Список використаних джерел
- Akhter, N. (2013). Relationship between Internet Addiction and Academic Performance among University Undergraduates. Journal of Science and Technology Education Research, 8(19), 1793-1796.
- AL-Mutairi, A. (2010). Factors affecting business students’ performance in Arab open university: Case of Kuwait. International Journal of Business and Management, 6(5), 146-155.
- Baker, C., & Edwards, J. T. (2011). A holistic approach for establishing social presence in online courses & programs. The International HETL Review, 1(7). Retrieved from http://hetl.org/2011/08/17/social-presence-in-online-courses/.
- Brown et al. (2014). The Influence of Internet Usage on Academic Performance and Face-to Face Communication. Journal of Psychology and Behavioral Science, 2(2), 163-186.
- Chan, K. and Fang, W. (2007). Use of the Internet and traditional media among young people. Young Consumers: Insight and Ideas for Responsible Marketers, 8(4), 244-256.
- Chang, N.C. and Perng, J.H. (2001). Information search habits of graduate students at Tatung University. International Information & Library Review, 33(4), 341-346.
- Choi et al. (2009). Internet overuse and excessive daytime sleepiness in adolescents. Psychiatry and Clinical Neurosciences, 63, 455-462.
- Emeka, U. J., & Nyeche, O. S. (2016). Impact of Internet Usage on the Academic Performance of Undergraduates Students: A case study of the University of Abuja, Nigeria. International Journal of Scientific & Engineering Research, 7(10), 1018-1029.
- Englander, F., Terregrossa, R. A., & Wang, Z. (2010). Internet use among college students: Tool or toy? Educational Re-view, 62(1), 85-96. doi:10.1080/00131910903519793.
- Hanauer, D., Dibble, E., Fortin, J. and Col, N.F. (2004). Internet use among community college students: implications in designing healthcare interventions. Journal of American College Health, 52(5), 197-202.
- Jacobsen, W., & Forste, R. (2011). The wired generation: Academic and social outcomes of electronic media use among university students. Cyber psychology, Behavior, and Social Networking. 14(5). doi: 10.1089/cyber.2010.0135.
- Jagboro, K.O. (2003). A study of Internet usage in Nigerian universities: a case study of Obafemi Awolowo University, Ile-Ife, Nigeria. First Monday, 8(2). Available at: http:// firstmonday.orgissues/issue82/jagboro/index.html (accessed February 10, 2019).
- Jones, S. (2002). The Internet goes to college: How students are living in the future with today’s technology. Research Report, Pew Research Center.
- Judd et al. (2010). A five-year study of on-campus internet use by undergraduate biomedical students. Computers & Education, 55, 1564-1571.
- Junco, R. (2012a). The relationship between frequency of Facebook use, participation in Facebook activities, and student engagement. Computers & Education, 58, 162-171. doi: 10.1016/j.compedu.2011.08.004.
- Junco, R. (2012b). Too much face and not enough books: The relationship between multiple indices of Facebook use and academic performance. Computers in Human Behavior, 28, 187-198. doi:10.1016/j chb.2011.08.026.
- Kaur, A. and Manhas, R. (2008). Use of Internet services and resources in the engineering colleges of Punjab and Haryana (India): a study. The International Information & Library Review, 40(1), 10-20.
- Kelley, K.B. and Orr, G.J. (2003). Trends in distant use of electronic resources: a survey. College and Research Libraries, 64(3), 176-191.
- Kirschner et al. (2010). Running head: Facebook and academic performance. Computers in Human Behavior, 26, 1237-1245.
- Kirschner, P. A., & Karpinski, A. C. (2010). Facebook and academic performance. Computers in Human Behavior, 26, 1237-1245. doi:10.1016/j.chb.2010.03.024.
- Kubey, R. W., Lavin, M. J., & Barows, J. R. (2001). Internet use and collegiate academic performance decrements: Early findings. Journal of Communication, 51(2), 366-382. doi:10.1111/j.1460-2466.2001.tb02885.x.
- Luambano, I. and Nawe, J. (2004). Internet use by students of the University of Dares Salaam. Library Hi Tech News, 21(10), 13-17.
- Metzger et al. (2003). College students web use, perceptions of information credibility and verification behavior. Computers and Education, 41, 271-290.
- Sampath Kumar, B.T. and Kumar, G.T. (2010). Perception and usage of e-resources and the Internet by Indian academics. The Electronic Library, 28(1), 137-156.
- Shahibi, M. S., & Rusli, K. N. (2017). The Influence of Internet Usage on Student’s Academic Performance. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 7(8), 873-887.
- Suhail et al. (2006). Effects of excessive internet use on undergraduate students in Pakistan. Cyber Psychology and Behavior, 9(3), 297-307.
- Wentworth, D. K., & Middleton, J. H. (2014). Technology use and academic performance. Computers & Education, 78, 306-311. doi:10.1016/j.compedu.2014.06.012.
|