Зміст |
Автори:
Д-р Рудраруп Гупта, ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2961-1502 Посол Сталого космосу, виробник глобальних змін та експерт із Цілей сталого розвитку, Товариство зелених мислителів, генеральний директор Multifarious Projects Group, Колката, Індія
Сторінки: 139-146
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/bel.5(2).139-146.2021
Отримано: 03.05.2021
Прийнято: 12.06.2021
Опубліковано: 25.06.2021
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Поняття «менеджмент та лідерство» є ключовою детермінантою розвитку професійних здібностей працівника та забезпечення його кар’єрного зростання. У статті питання лідерства досліджені в розрізі трьох основних напрямків: підготовка (професійна підготовка, мотиваційні стимули, націленість на результат), навчання (публічність, пізнавальна компетентність, визначення резервів покращення навичок) та постнавчання (позитивне бачення, взаємне стимулювання, менторство). За результатами дослідження зроблено висновок про те, що концепція лідерства передбачає врахування найкращих практик розвитку професійних здібностей працівника в контексті різних її складових: фінансових результатів, професійної енергійності, глобальної оцінки та сталості розвитку. Основні зусилля керівників компаній мають бути спрямовані на вдосконалення системи освіти та підвищення кваліфікації працівників, а також на покращення міжособистісних зв’язків у компанії. У статті зроблено висновок про те, що лідерами є ті талановиті та здібні особистості, які не замислюючись виконують на якісно високому рівні професійні завдання, а основною метою їх діяльності є забезпечення усестороннього успіху компанії та її здатності найшвидше пристосуватися до змін зовнішнього середовища. За результатами дослідження встановлено, що справжній лідер компанії повинен постійно консультувати та навчати своїх працівників, приймати об’єктивні та обґрунтовані управлінські рішення, а також досягати тактичних та стратегічних цілей діяльності компанії. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідер у процесі своєї професійної діяльності має дотримуватися наступних п’яти принципів: об’єктивність, самореалістичність, самостійність, самобутність, стабільність. Лідери використовують різноманітні організаційні та фінансові важелі впливу для підвищення кваліфікації свого персоналу, який повинен бути добре підготовленим не тільки для самозбагачення у встановлені терміни, але й підвищення своєї професійної майстерності.
Ключові слова: освіта, підходи до лідерства, внесок керівників в розвиток організації.
Класифікація JEL: L100, M100.
Цитувати як: Gupta, R. (2021). The Сoncept of Leadership is Always Engaging for an Elite Occupational Preeminence. Business Ethics and Leadership, 5(2), 139-146. https://doi.org/10.21272/bel.5(2).139-146.2021
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Khan Zakeer Ahmed, Nawaz Dr. Allah and Khan Irfanullah (2016). Leadership Theories and Styles: A Literature Review. Journal of Resources Development and Management, 16, 1-7. Available at: [Link]
- Amanchukwu Rose Ngozi, Stanley Gloria Jones and Ololube Nwachukwu Prince (2015). A Review of Leadership Theories, Principles and Styles and their relevance of Educational Management. Management, 5(1), 6-14. [CrossRef]
- Jyoti and Mohsin Dr. Farhat (2020). Current Practices and Challenges of Performance Management System in Higher Education Institutions. Journal of Critical Reviews, 7(7), 921-925. [Google Scholar]
- Ronald Busse (2014). Comprehensive Leadership Review, Literature, Theories and Research, Advances in Management, 7(5), 52-66. Available at: [Link]
- Regina Andriukaitienė, Valentyna Voronkova, Olga Kyvliuk, Marina Maksimenyuk and Aita Sakun (2017). Theoretical insights into expression of leadership competencies in the process of management. Problems and Perspectives in Management, 15(1-1), 220-226. [CrossRef]
- Suzanne T. Koty (2020). Developing Teacher Leaders Through Professional Development Offered in a District Teacher Forum. Walden Dissertations and Doctoral Studies. Available at: [Link]
- Shagranda M. Traveler (2019). Retention Strategies to Prepare and Maintain Talent for Future Leadership Roles. Walden Dissertations and Doctoral Studies. Available at: [Link]
- David R. Kolzow (2014). Leading from within: Building Organizational Leadership Capacity. [Google Scholar]
- European Agency for Special Needs and Inclusive Education, 2017. Inclusive Early Childhood Education: Literature Review. (F. Bellour, P. Bartolo and M. Kyriazopoulou, eds.). Odense, Denmark. Available at: [Link].
- United Nations. Transforming our world: the 2030 agenda for sustainable development. Available at: [Link].
- Stacy Marshall (2018). Followership and Leadership. Understanding Followership to Build Leadership. Virginia Polytechnic Institute and State University. [Google Scholar]
- Brodie, Victoria Kimball (2019). Disrupted leadership: strategies and practices of leaders in a VUCA world. Theses and Dissertations. [Google Scholar]
- Emily R. Lai (2011). Motivation: A Literature Review. Research Report. [Google Scholar]
- Khushi Samina (2017). Strategic Planning for NGOs: A guide to understand the basics of strategic planning. Available at: [Link]
- Nicholas Campion (2017). The Importance of Cosmology in Culture: Contexts and Consequences. In Trends in Modern Cosmology. [Google Scholar]
- The U.S. Chamber of Commerce Foundation (2012). The Millennial Generation Research Review. Available at: [Link]
|