Зміст |
Автори:
Гаді Ібтісем, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9713-0359 Лектор “А”, Університет Оран, Алжир Бессаїм Радія, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8551-6844 Докторант, Університет Оран, Алжир
Сторінки: 29-41
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/fmir.5(1).29-41.2021
Отримано: 19.01.2021
Прийнято: 25.02.2021
Опубліковано: 30.03.2021
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Cпілкування відіграє значну роль у діяльності фінансових компаній. Це частина стратегічної перспективи, що встановлюється із зовнішнім середовищем та всередині компанії, між структурними підрозділами, групами або окремими людьми. Будь-яка компанія потребує спілкування з метою уникнення конфліктів. У цьому дослідженні зосереджена увага на пошуку та виборі інструментів, які можуть покращити внутрішню комунікацію, та створити сприятливий психологічний клімат в колективі, а також сформувати позитивну репутацію та імідж компанії в діловому середовищі. Мета цієї статті полягає у визначенні технічних інструментів внутрішнього спілкування, які можуть вплинути на результати діяльності фінансової компанії. Об’єктом дослідження обрано банк, який спеціалізується на наданні фінансових послуг для потреб сільського господарства та розвитку сільських районів. Сформовано новий підхід до концепції організаційного спілкування у фінансовій установі. Джерелом первинних даних слугувала розроблена авторами анкета, яка містить питання щодо організації спілкування між працівниками банку. Для дослідження обрано вибірку в складі 20 співробітників, які різняться за рівнем практичного досвіду та посадами в компанії. Проведене дослідження показує, що внутрішня комунікація в алжирських компаніях все ще потребує удосконалення, особливо в невеликих компаніях, керівництво яких надають перевагу зовнішньому спілкуванню на шкоду внутрішньому. За результатами дослідження виявлено, що внутрішнє спілкування ˗ це не просто проста операція, яка полягає у розповсюдженні та обміні інформацією, проте сприяє мотивації, встановленню довіри між працівниками компанії та формуванні лояльності з боку зовнішнього середовища (клієнти, постачальники, партнери тощо). Зроблено висновки, що внутрішня комунікація ˗ це управлінська практика, яка є джерелом результативності для компанії.
Ключові слова: комунікації, внутрішні комунікації, повідомлення, стосунки, цілі.
Класифікація JEL: A1, G21, M13, M54, J21.
Цитувати як: Ibtissem, G., Radia, B. (2021). The Communication in the Algerian Company: is a Technical Tool or a Managerial Practice? Case of the Internal Communication in a Financial Company of BADR. Financial Markets, Institutions and Risks, 5(1), 29-41. https://doi.org/10.21272/fmir.5(1).29-41.2021
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Chalvin, D. (1984). Analyse transactionnel et relation de travail [Transactional analysis and employment relationship]. Edition ESF, Paris. Retrieved from: https://www.memoireonline.com/09/18/10267/m_Comment -l-entreprise-peut-elle-renforcer-la-cohesion-d-equipe19.html
- Chalvin, D. (1995). Les nouveaux outils de l’analyse transactionnelle, pour développer l’énergie des individus et des organisations [The new tools of transactional analysis, to develop the energy of individuals and organizations]. Edition ESF Paris. Retrieved from: http://e82355b94844359339a68872363d 5472.unafe.org.br/
- Chalvin, D., Joseph, M. (1986). Analyse transactionnelle et vie familiale. [Transactional analysis and family life]. Edition ESF, Paris 1986. http://excerpts.numilog.com/books/9782710105701.pdf
- Charvin, F., Marhuenda, J.P. (1992). Communication et entreprises [Communication and companies]. Retrieved from: https://www.sudoc.fr/002120720
- Cordon, A., Mermet, L. (1982). Vocabulaire de l’analyse transactionnelle. Les éditions d’organisation. [Vocabulary of transactional analysis. Organization editions], Paris. Retrieved from: http://www.sudoc.abes.fr/cbs/xslt//DB=2.1/SET=1/TTL=1/CLK?IKT=1016&TRM =Vocabulaire+de+l%27analyse+transactionnelle
- D’humieres, P. (1994). Management de la communication d entreprise [Management of corporate communication], 330. Retrieved from: https://www.worldcat.org/title/management-de-la-communication-dentreprise/oclc/468674193? referer =di&h t=edition
- Detrie, P., Broyez, C. (2001). La communication interne au service du management. [Internal communication in the service of management], 238. Retrieved from: https://www.eyrolles.com/Entreprise/Livre/la-communication-interne-au-service-du-management-9782878803662/
- Donohue, W. A. (2020, 06 01). Differences between formal and informal communication channels. Journal of business communication, 114. Retrieved from: https://www.semanticscholar.org/author/W.-Donohue/14050251
- Fournier, J. Y. (1994). Gérer les rapports de forces, par l’analyse transactionnelle. Les éditions d’organisation. [Manage the balance of power, through transactional analysis. Organization editions], Paris. Retrieved from: https://www.eyrolles.com/Entreprise/Livre/gerer-les-rapports-de-force-par-l-analyse-transactionnelle-9782708115712/
- Genain, L., Lerond, M. (1995). Pratique De L’analyse Transactionnelle. Edition Devicchi. [Practice of Transactional Analysis. Devicchi Edition], Paris. Retrieved from: https://gallica.bnf.fr/ark:/ 12148/bpt6k3333772z.texteImage
- Hamylton, C., & Kroll, T. L. (2016). Communicating For Results. (L. O. Number, Éd.) Usa: Student Edition. Retrieved from: https://www.worldcat.org/title/communicating-for-results-a-guide-for-business-and-the-professions/oclc/914290572
- Lucien, S. (2010). la communication. (q. s.-j. collection, Éd.) Discipline: sociologie et sciences de L’education.
- Mucchielli, A. (1993). La communication interne et ménagement de crise. [Internal communication and crisis management], 204. Retrieved from: https://journals.openedition.org/communicationorganisation/ 1722
- Mucchielli, R. (2014). Communications et réseaux de communication – pour accroître l’efficacité dans l’entreprise », ESF Editeur. [Communications and communication networks – to increase efficiency in the company”, ESF Editeur]. Retrieved from:https://www.eyrolles.com/Loisirs/Livre/communications-et-reseaux-de-communication-9782710113003/
- Olivesi, S. (2005). La communication selon Bourdieu. Jeu social et enjeux de société. [Communication according to Bourdieu. Social game and social issues], Paris, L’Harmattan, Coll. Retrieved from: https://journals.openedition.org/communication/519
- Peretti, J.-M. (2000). Gestion des ressources humaines.[ Human Resource Management]. Retrieved from: https://www.decitre.fr/livres/gestion-des-ressources-humaines-9782711777570.html
- Roger, M. (2014). Communication et réseaux de communication pour accoitre l’efficacité dans l’entreprise. ESF Editeur [Communication and communication networks to increase efficiency in the company. ESF Publisher]. Retrieved from: https://www.ascodocpsy.org/santepsy/index.php?lvl=author _see&id=5259&page=1&nbr_lignes=193&l_typdoc=a%2Co&nb_per_page_custom=100
- Sfez, L. (2010). La communication. Discipline: Sociologie et Sciences de l’éducation. [Communication, Collection. Discipline: Sociology and Educational Sciences]. Retrieved from: https://www.puf.com/content/La_communication
- Stéphane, O. (2005). La communication selon bourdieu. jeu social et enjeux de société. Paris: l’harmattan, coll communication et civilisation [Communication according to bourdieu. Social game and social issues. Paris: the harmattan, communication and civilization coll.] Retrieved from: https://www. worldcat.org/title/communication-selon-bourdieu-jeu-social-et-enjeu-de-societe/oclc/424306259
- Tani, M. E. (2019, 01 30). Epistemologie of Information and Communication Sciences. Image and Communication , 128-141. Retrieved from: https://www.asjp.cerist.dz/en/article/75914
- Westphalem, M. H. (2001). Communication: le guide de la communication d’entreprise (3eme édition). [Communication: the guide to corporate communication (3rd edition)], Dunod, Paris, 417. Retrieved from: https://halldulivre.com/livre/9782100040810-communicator-le-guide-de-la-communication-d-entreprise-3e-edition-marie-helene-westphalen/
|