Том 2 Випуск 1

Том 2 Випуск 1, 2021

опубліковано 30 березня, 2021

Огбонна Уке Отех, Амвросій Огбонна Оловезе, Раймонд Озоємена Обасі, Джастін О. Опара

Знання про здоров’я споживачів: культурні норми та маркетинг медичних товарів

Сторінки: 8-22

Юрій Прудніков, Анастасія Назаренко

Роль контент-маркетингу у просуванні медичних товарів і послуг

Сторінки: 23-29

Євгенія Зябіна, Олексій Квілінський, Тетяна Белік

HR-менеджмент у приватних медичних закладах

Сторінки: 30-36

Наталія Антонюк, Ірина Плікус, Мохаммад Джаммаль

Концепція сталого розвитку бізнесу в умовах пандемії COVID-19

Сторінки: 37-43

Олена Павленко, Віталій Сукаленко, Олексій Шкуліпа, Міна Сунілдутт Шарма

Особливості управління персоналом медичних закладів

Сторінки: 44-53

Інна Тютюник, Юлія Гуменна, Анна Флаумер

Вплив COVID-19 на діяльність бізнес-сектору в країнах ЄС: цифрові аспекти

Сторінки: 54-66

Вадим Александров, Павло Рубанов, Маді Мажед Ейса

Проблеми впровадження обов’язкового медичного страхування в Україні

Сторінки: 76-88

Наталія Котенко, Вікторія Бенхардт

Фінансування проектів з цифрової медицини: виклики і можливості

Сторінки: 100-107