Том 2 Випуск 1, 2021 опубліковано 30 березня, 2021 Огбонна Уке Отех, Амвросій Огбонна Оловезе, Раймонд Озоємена Обасі, Джастін О. Опара Знання про здоров’я споживачів: культурні норми та маркетинг медичних товарів Сторінки: 8-22 Юрій Прудніков, Анастасія Назаренко Роль контент-маркетингу у просуванні медичних товарів і послуг Сторінки: 23-29 Євгенія Зябіна, Олексій Квілінський, Тетяна Белік HR-менеджмент у приватних медичних закладах Сторінки: 30-36 Наталія Антонюк, Ірина Плікус, Мохаммад Джаммаль Концепція сталого розвитку бізнесу в умовах пандемії COVID-19 Сторінки: 37-43 Олена Павленко, Віталій Сукаленко, Олексій Шкуліпа, Міна Сунілдутт Шарма Особливості управління персоналом медичних закладів Сторінки: 44-53 Інна Тютюник, Юлія Гуменна, Анна Флаумер Вплив COVID-19 на діяльність бізнес-сектору в країнах ЄС: цифрові аспекти Сторінки: 54-66 Марія Мінченко, Катерина Демчук Наслідки та сценарії виходу країн із кризи, спровокованої пандемією Сторінки: 67-75 Вадим Александров, Павло Рубанов, Маді Мажед Ейса Проблеми впровадження обов’язкового медичного страхування в Україні Сторінки: 76-88 Юлія Опанасюк, Моніка Грабовська, Олена Воловик Методологічні основи оцінювання ефективності організації роботи персоналу в медичних закладах Сторінки: 89-99 Наталія Котенко, Вікторія Бенхардт Фінансування проектів з цифрової медицини: виклики і можливості Сторінки: 100-107 |