Зміст |
Автори:
Урбан Треутс Агнес, ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8604-9064
аспірант, асистент кафедри управління, факультет економіки і соціальних наук, Університет Сент Іштван, Угорщина
Сторінки: 28-35
DOI: http://doi.org/10.21272/sec.4(1).28-35.2020
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Враховуючи той факт, що у більшості випадків випускники вищих навчальних закладів залишаються проживати та працювати у невеликих населених пунктах, то потенційною цільовою аудиторіє для застосування інструментів територіального маркетингу є саме студентство як представники покоління Z. Основними характеристиками покоління Z в статті визначено емоційну лабільність, рішучість у прийнятті рішень, несприйняття та відносну стійкість у стресових ситуаціях, постійний пошук шляхів самоідентифікації, багатозадачність, труднощі в спілкуванні, зниження концентрації уваги та безперервну онлайн-присутність у соціальних мережах. В статті використано результати бібліометричного аналізу наукових публікацій вчених та дослідників з Угорщини, а також дані Угорського молодіжного дослідження 2016 року (його репрезентативна вибірка становить 8000 респондентів віком від 18 до 29 років). Студентство Угорщини (як цільова аудиторії для застосування інструментів територіального маркетингу) досліджено за віком, середньорічним доходом, ставленням до релігії, сімейним статусом, кількістю та складом домогосподарства, способами дозвілля, емоційною прив’язаністю до певної території. При запровадженні концепції територіального маркетингу важливо враховувати такі особливості студентства, як рішучість та у більшості випадків – фінансову залежність від батьків, тому запропоновано механізми покращення фінансового забезпечення даної категорії населення з урахуванням стратегічних цілей розвитку території. При формуванні маркетингової політики важливо враховувати глобалізаційні процеси та їх вплив на різні сфери розвитку регіону. Результати дослідження мають практичне значення і можуть бути використані місцевими органами влади при розробленні маркетингової та брендингової стратегії регіонального розвитку.
Ключові слова: студенти, покоління Z, споживча поведінка, територіальний маркетинг, брендинг регіону, стратегія розвитку регіону.
Класифікація JEL: M30, M31, F6.
Цитувати як: Urbánné Treutz Ágnes (2020). Transformation of Z-Generation in the context of globalization and place marketing: the case of Hungarian students. SocioEconomic Challenges, 4(1), 28-35. http://doi.org/10.21272/sec.4(1).28-35.2020.
Список використаних джерел
- Arnold, P. (2011). A szülői háztól való leválás és a drogfogyasztás vizsgálata a fiatal felnőtt populáció körében [Examination of parental home detachment and drug use among the young adult population]. in: Bauer, B., Szabó, A. (eds.) (2011). Arctalan (?) nemzedék. Ifjúság 2000-2010. [Faceless (?) Generation. Youth 2000-2010]. Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet [National Institute for Family and Social Policy], Budapest. p. 185-207. https://barankovics.hu/_f/honlapra/arctalan-nemzedek-1.pdf
- Bauer, B. (2011). A kulturális szemlélet spiráljai. A magyar fiatalok kulturális és szabadidős szokásainak különbözőségei az ezredfordulón [The spirals of cultural perspective. The Hungarian youths’ dissimilarities of cultural and leisure habits in the millenium]. in: Bauer, B., Szabó, A. (eds.) (2011): Arctalan (?) nemzedék. Ifjúság 2000-2010. [Faceless (?) Generation. Youth 2000-2010]. Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet [National Institute for Family and Social Policy], Budapest. p. 221-247. https://www.felvi.hu/pub_bin/dload/felsooktatasimuhely/FeMu/2013_3_4/femu_2013_3_4_31-40_csozik.pdf
- Braun, E. (2008). City marketing. Towards an integrated approach. Erasmus University, Rotterdam. 250 p. https://www.academia.edu/34967928/ERIK_BRAUN_City_Marketing_Towards_an_integrated_approach_ERIM_PhD_Series_Research_in_Management_
CITY_MARKETING_TOWARDS_AN_INTEGRATED_APPROACH
- Józsa, K. (2009). Települési versenyképesség, települési siker [Settlement competitiveness, settlement success]. Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok [Contemporary Social and Economic Processes], (3-4), 224-228. https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/32367/31870
- Kozma, T. (2004). Kié az egyetem? [Who owns the university?] Új Mandátum Felsőoktatási Kutatóintézet [New Mandate Research Institute], Budapest. 242 p. http://mek.oszk.hu/08900/08962/08962.pdf
- Merton, R. K. (1980). Társadalomelmélet és társadalmi struktúra [Society theory and society structure]. Gondolat Kiadó [Gondolat Publisher], Budapest. 811p. https://bookline.hu/product/home.action?_v=Robert_K_Merton_Tarsadalomelmelet_es_t&type=22&id=8343
- Rab, Á. (2007). Digitális kultúra [Digital culture]. in: Pintér, R. (ed.) (2007). Az információs társadalom [The information society]. Gondolat Kiadó [Gondolat Publisher], Budapest. p. 192-200. http://www.artefaktum.hu/Pinter_PhD_v2.pdf
- Reeves, T. C., Oh, E. (2008). Generational differences. in: Spector, J. M., Merrill, M. d., Merriënboer, J. V., Driscoll, M. P. (eds.) (2008). Handbook of Research on Educational Communications and Technology Lawrence Erlbaum Associates, New York. p. 295-304. http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.183.8451&rep=rep1&type=pdf
- Small, G., Vorgan, G. (2009). iBrain: Surviving the Technological Alteration of the Modern Mind. Harper Collins, New York. 240 p.
https://commons.pacificu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1005&context=inter09
- Szabados, S. (2009). Digitális bennszülöttek [Digital natives]. Oktatás – Informatika [Education – Computer Science], 1 (1), 19-23. http://www.eltereader.hu/media/2013/05/Okt_Inf_2009_1_opt.pdf
- Székely, L. (2013). Média multitasking [Media multitasking]. Az új generációk megváltozó médiafogyasztási és kommunikációs szokásairól [About the changing media consumption and communication habits of the new generations]. Ph.D. értekezés [PhD Thesis]. Corvinus Egyetem [Corvinus University], Budapest. 215 p.
http://phd.lib.uni-corvinus.hu/766/1/Szekely_Levente.pdf
- Székely, L., Szabó, A. (eds.) (2017): Magyar Ifjúság Kutatás 2016. Az ifjúságkutatás első eredményei [Hungarian Youth Research 2016. The first results of the youth research]. Új Nemzedék Központ [New Generation Centre], Budapest. 99 p. https://www.ujnemzedek.hu/sites/default/files/magyar_ifjusag_2016_a4_web.pdf Accessed: 24. January 2020.
- Törőcsik, M. (2010). A fiatalok fogyasztói magatartása – Az egyetemek fő célcsoportjának megértése [The consumer behavior of youths – Understanding the main target group of the universities]. in: Törőcsik, M., Kuráth, G. (eds.) (2010). Egyetemi marketing. Marketing a felsőoktatásban [University marketing. Marketing in the Higher Education]. Pécsi Tudományegyetem [University of Pécs], Pécs. p. 123-139. https://www.slideshare.net/PTE1367/egyetemi-marketing-felsoktatsban
- Törőcsik, M., Szűcs, K., Kehl, D. (2014). Generációs gondolkodás – A Z és az Y generáció életstílus csoportjai [Generation thinking – The lifestyle groups of the Z and the Y generation]. Marketing & Menedzsment [Marketing & Management]. II. különszám [II. Special Issue]. p. 3-15. https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/861/732
- Vaskovics, L. (2000). A posztadoleszcencia szociológia elmélete [The sociological theory of postadolescence]. Szociológiai Szemle [Review of Sociology of the Hungarian Sociological Association]. No. 2000/4. p. 3-20. http://szociologia.hu/dynamic/VaskovicsL_tanulmany.pdf
- Vermes, K. (2012). A jelen pillanat. Felpörgött idő és terápiás jelen a posztmodern kultúrában [The present moment. Accelerated time and therapeutic present in the post modern culture]. IMÁGÓ Budapest. 23(2), 47-66. http://imago.mtapi.hu/a_folyoirat/e_szovegek/pdf/2(23)2012-2/047-66_Vermes-K.pdf
- Zinnecker, J. (1982). Jugend 1981: Porträt einer Generation [Youths 1981: Portrait of a Generation]. in: Jugend ’81. Lebensentwürfe, Alltagskulturen, Zukunftsbilder [Youths ’81. Life plans, Everyday cultures, Vision for the future]. Jugendwerk der Deutschen Shell, Hamburg. p. 80-122. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-322-95481-7_5.
Online source
- Schroer, B. Generations X,Y, Z and the Others. http://socialmarketing.org/archives/generations-xy-z-and-the-others/ Accessed 24. January 2020.
|