Зміст |
Авторка: Рецензентка: DOI: https://doi.org/10.21272/sec.4(2).108-109.2020
Розширена анотація українською мовою Монографія присвячена актуальним питанням розробки концепції інтеграції управлінської та маркетингової політики щодо розвитку зелених інвестицій на підприємствах. При проведенні досліджень використано численні сучасні та традиційні методи, а саме: інструменти Google Trends, агломераційну ієрархічну кластеризацію Уорда, метод головних компонент, кореляційний аналіз; модифіковані методи найменших квадратів FMOLS та DOLS; контент-аналіз та метод Фішберна; модель PLS-PM. Висновки та гіпотеза були підтверджені емпіричними висновками з використанням Stata 12 / SE та EViews10. У монографії проведено оцінювання рівня доброчесності маркетингової політики екологовідповідального підприємства, використовуючи контент-аналіз. Крім того, авторка підтвердила гіпотезу, що використання грінвошингу знижує зелений бренд компанії та призводить до значних фінансових та репутаційних втрат. Авторка розробила систему принципів управління зеленими інвестиціями та доповнив її такими специфічними принципами, як колабораційність (відображають характеристики управління відносинами із зацікавленими сторонами зелених інвестицій); дисемінація (ланцюгова реакція появи явних / прихованих соціально-еколого-економічних ефектів); конвергенція (взаємодоповнюваність зелених інвестицій, зближення цілей та способів реалізації зелених інвестицій). У монографії обґрунтовано специфічні риси комплексу зеленого інвестиційного маркетингу та проведено типологізацію стратегій маркетингу зелених інвестицій зеленого інвестиційного маркетингу. Авторкою запропоновано концепцію 8Р маркетингу зелених інвестицій, яка враховує конвергенцію базових елементів зеленого і традиційного маркетингу, сучасні трансформації на товарному, кредитному й фондовому ринках відповідно до концепції сталого розвитку, перспективні тренди щодо формування екоорієнтованих споживчих та інвестиційних суспільних потреб. Доведено, що зростання обсягу торгів на фондової біржі в країні супроводжується розвитком ринку зелених інвестицій та підвищенням привабливості компанії серед зацікавлених сторін. Дана монографія може бути корисною для керівництва компаній, уряду, студентів, викладачів, дослідників та аспірантів. Ключові слова: корпоративна практика зелених інвестицій, зелені інвестиції, сталий розвиток. Класифікація JEL: E00, C62, F52. Цитувати як: Shkarupa, O. (2020). Monograph review: Tetyana Pimonenko (2020). Marketing and Management of Green Investment: Theoretical Foundations, Current Challenges and Development Prospects. SocioEconomic Challenges, 4(2), 108-109. https://doi.org/10.21272/sec.4(2).108-109.2020. |